Lite små trött

Halloj :)

Sitter i gässtugan men lite musik och FB uppe :) tror dock att datan får fällas ihop snart, mina ögon hänger... med andra ord är jag trött ;)
Jaha vad har hänt i dag då? själv har jag tjänat pengar, tjockat godis innan jag ens ätit frukost och varit med kompisar. Det där med godiset va en liten roligt historia men går inte in på den xD Jag och liv vaknade iallafall halv elva, gick upp vid halv tolv, vid tolv gick vi till ica maxi BARFOTA! rekomenderar inte det! ;) köpte iallafall VITT bröd och godis xD Känner mig såååå nyttig. Aja sen på dan så hjälpte jag mamma lite så jag fick pengar ^^ sen vid typ nio drog jag och liv till Fredrik och va där typ två timmar ^^ Och nu sitter jag här, helt död. Så nu avrundar jag dethär inlägget.

Ha det gött ♥


Hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0