Nam nam

Sitter i gäststugan och käkar goooodis :D lite mysigt en sån här söndags kväll :)
Vad har ni för er då? hoppas ni gör något skojigt ^^

Tänkte bara kika in lite snabbt på bloggen, ska kolla på film och mysa lite för mig själv för en gång skull ;) känns som om mina dagar är heeeelt fulla ända tills på freda när jag åker iväg till Island (äntligen!!!!). I morn ska jag jobba, på tisda ska jag hoppa från en bro xD ni får mer info om det senare :) på onsda ska jag oxå träffa ngn kompis, på torsda äre fullt upp med att packa klart och städa rummen sen på freda äre bye bye Sverige!!! faaast bara i tre veckor -.- tyvärr. Ähhh ska inte klaga sommarn har ju varit helt fantastisk! varit med vänner nästan varje dag, haft mysiga kvällar med vännerna, haft roliga kvällar med familjen, Juste USA får vi inte glömma ;) aaah helt perfekt ^^ ångrar inte en minut!
Nej nu är det filmdax! :)
Ha det super bra ♥


Älskar bilden!!!! xD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0