Nu sitter jag här igen....

Vilka fina inlägg jag gör såhär på nätterna ;)
Har totalt glömt bort och blogga, har haft fullt upp de senaste dagarna :) Speciellt i dag! varit på äventyr med Liv ^^
Kan berätta kortfattat ;)
Stack ner på stan vid typ ett, träffa liv, gick i affärer, satte oss vid glashuset och fotade random människor (det är roligare än vad det låter) vid typ tre elr ngt börjar vi försöka få tag på fredrik... det gick inte, efter ett par tusen sms  och ett par tusen samtal som inte kommit fram bestämmer vi oss för att åka hem till honom! ah det gick ju bra, han var ju hemma ^^ sen drog vi till Danne, umgicks med honom och hans kompis ett tag. Sen vid halv nio skulle pojkarna på bio så jag och liv tog bussen till hennes pappa, fick mat och glass där :D någon stans mellan att käka pizza och äta glassen kom vi på den briljanta idén att vi ska vid tio i elva gå till sf och sätta och utanför och vänta på fredrik, danne och david (dannes kompis) såååå vi rusade dit vid typ tio i elva, satte oss där och väntade, sen kom dom tillslut och skrämde mig, såklart -.-
Det va vårt lilla äventyr ida ^^ tkr det va kul, lite spontana grejer ;)
Nu är det dax och sova!
Natti ^^

Ska btw försöka blogga lite mer nu när Elin åkt till Turkiet :) ♥
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0