Vad jobbigt det här blev då.....

Gaaah sorry för dåligt uppdatering!!! men man hinner ju inte med att blogga på sommarn, plus att jag har en till blogg som ja måste sköta om. Men snart kmr ju Elin hem då får hon blogga xD men jaaaha vad händer annars då??? :) jag längtar till på freda för då kommer jag till Island ♥ så då blir det inte mke bloggande, sry :/
Men det här blir inge långt inlägg ska försöka somna lite tidigare i da ;) i morn ska jag städa -.- kuuuuuuuuuuuuuuul....... eller???? jaja sånt får man stå ut med ^^ även om det är fett drygt ;)

God natt alla nattugllor :)


//Sandra

Kommentarer
Postat av: Angelica | Foto & Design

Fin blogg!

besök gärna min foto & design blogg!

http://angelicanordin.se

just nu har jag också en tävling där jag lottar ut en design gjord av mig & vinnaren får själv välja hur designen ska se ut upp till 100% !

2012-01-10 @ 18:46:51
URL: http://angelicanordin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0